Thursday, February 11, 2010

Impossible is Nothing


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Semalam 10/02/10,
aku dah buat 1 perkara yang sangat menyeronokkan bagi aku
mungkin ada orang akan cakap aku buat perkara BODOH
tapi perkara ni tak bodoh..

aku telah berjalan kaki bersama Hadi Koh dari Ampang ke KLCC
bertolak dari rumah pada jam 11.30pg
dan sampai di kLCC pada jam 2.00ptg
perjalanan mengambil masa 2jam 30minit
tak tahu la kalo ada orang boleh buat lagi awal ke
hahahahhaha


sampai je di kLCC,
aku rehat2, keringkan peluh..
makan2, minum2, pusing2
hahaha


tepat jam 3.30ptg,
aku pulang ke rumah juga dengan berjalan kaki
jam 6.00ptg sampai rumah aku
panas terik semasa perjalanan pulang
memang terbaik la..hitam tengkuk..
hahahaha

sebenarnya aktiviti ini bukan aktiviti bodoh semata2
aku nak merasai macam mana orang dulu rasa
tak ada transport untuk kemana-mana
terpaksa berjalan kaki meredah hujan panas untuk ke destinasi

lagipun,
boleh dapat sihatkan tubuh badan..
badan sihat minda cergas
hahaha

*sapa nak buat, aku sedia teman..contact je aku..hahaha

"Impossible is Nothing"

Asalamualaikum w.b.t
-budakHappy-

2 comments:

  1. ko tggu saya bro..nnt sy balik kita gi KLCC jalan kaki tiap2 hjung mggu,k?

    badan sihat minda cerdas!

    ReplyDelete
  2. no hal la bro..
    pas2 singgah umh nenek ko
    kte makan daging salai masak lemak cili api
    hahahaha
    jalan kaki gk..

    ReplyDelete