Wednesday, February 17, 2010

Cherating Part 3


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Hari ketiga = hari terakhir

pagi-pagi da ke pantai
dengan harapan nak tengok matahari terbit
tapi cuaca di pagi hari yang tidak mengizinkan
mendung je..huhuhuhu

- menunggu sunrise -

- abg chik & akak lepak di bawah pokok kelapa -

- aku -

- di tepi swimming pool -

- untuk kenang-kenangan -

- bergambar di Pantai Teluk Chempedak -

- melepak di Pantai Teluk Chempedak -

akhirnya, tamatlah percutian kami ke Pantai Cherating
dalam perancangan :
Port Dickson, Bukit Merah, Langkawi, Tioman, Pangkor

Thanks to :
Abah, Mak dan semua yang terlibat dalam menjayakan Percutian Keluarga ini
semoga dapat lagi percutian sebegini
INSYAALLAH
sekian

Asalamualaikum w.b.t
-budakHappy-

7 comments:

  1. beshnyer jalan2....xmo ajak aku ponh...
    jom kuar lepak2 minum kopi..hehe

    ReplyDelete
  2. nti pian blk, kte jalan2
    ko blk ampang x bg tau aku
    cm ne nk lpk2 minum kopi?
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. meera layan coolblog skrg..mana mnum kopi dah minah tu...:P

    ReplyDelete
  4. haha...aku kat ampang la nih...
    okeh2, roger aku bile ko free..akufree je..
    tp ahad aku dah nak blk..haha

    ReplyDelete
  5. oo..lupe plak ko cuti raye cine
    ok2.nti aku msg ko
    coolblog??? pe 2? xpenah rase lg
    blanje aku meera..hehehe

    ReplyDelete
  6. addicted kot...kt johor je ada..hehehe....meera dah addicted dah,pasni ko plak...

    ReplyDelete
  7. xpe pian..
    nanti ko balik, mintak meera belanje kite
    hahahahaa

    ReplyDelete