Sunday, January 24, 2010

Kesihatan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

skrg musim xsihat kot
kawan aku ada 3 org x sihat
abg aku sorg sakit kepala la ape la

hr ni aku pon x bp sihat
tekak sakit + selsema = kurang sihat
xda tanda2 nak demam lagi
harap2 x demam la

pas2 ada plak sakit perut
ape yg aku salah makan pon ntah la
sebat je semua..hehehe

kpd yg kurang sihat, doa byk2 supaya cpt sembuh
kpd yg sihat, kekalkan kesihatan anda
doa2 supaya elak dr penyakit

renung2kan dan selamat beramal...hehehe

Asalamualaikum w.b.t
-budakHappy-


6 comments:

  1. thanks bro sbb support..rindu ko

    ReplyDelete
  2. sy mmpi ko,abah dgn mak ko...gila r...abah ko tgh mkn nasi myk kat dapur umah..hehehe...

    ReplyDelete
  3. da bole blk Malaysia ASAP la bro...
    aku pon rindu ko..
    bole jalan2 lg..
    kali nie kte bercuti kt pulau2 ke
    singapore ke..hahahaha

    ReplyDelete
  4. hehehe...maaflah bro,kalo berjalan pn mgkn yg dekat2 jelah...sy nk menabung,nk kawin ni...xsbr2 nk mendrikan umah tangga..:)

    ReplyDelete
  5. hahahaha..good2..simpan utk belanja aku skali..

    ReplyDelete