Monday, January 11, 2010

11 Januari

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Hari ni aku g hantar adk aku, Qayyum Adli ke Politeknik Shah Alam ( PSA )
dia amik kos Sijil Perkhidmatan Bangunan
aku kuar rumah pukul 7 pagi..sampai sana dlm pukul 8.15 pagi
ramai gk la manusia kt cafe ( tmpt register )
selesai register kul 9.30..kejap je r..
adik aku dpt bilik A2-A1-42
dlm bilik dia duduk dgn bdk dari Terengganu & Kuantan
1bilik 3org..
*bilik kecik, duduk smpai 3org..sesuai 2org je..ntah ape2 poli nie
hahahaahhaha...nie ayt makcik yg hntr anak dia td
aku tulis je...hahahahaha
lps selesai semua, kul 9.30 aku balik..
malas tggu lame2..hahahahaa

Masa menunggu, aku teringat time aku register dl
aku register poli shah alam gk pada 16 Januari 2007
time 2 yg hantar aku, abah dgn akak
rase macam baru lg..
macam2 peristiwa berlaku selama aku menuntut kt PSA..
3 tahun da berlalu..kenangan tggl kenangan
skrg aku da abis..nk tggu smbg stdy bln 7..hahaaha

Asalamualaikum w.b.t

- budakHappy -

No comments:

Post a Comment