Sunday, January 10, 2010

Asalamualaikum w.b.t

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

kalimah yg perlu di ucapkan utk memulakan sesuatu kerja
so, aku ucapkan bg permulaan blog ini

da lame aku nk jd blogger tp hajat x kesampaian
ada je halangan..

dl asyik bace blog org je..now, aku da ada blog sendiri..hahaaha
ape2 aku nk tulis pon xpe

kenapa CONSCIENCE?
conscience means suara hati..
so, blog ni tcipta kerana suara hati yg da tpendam lame
tggu mase nak di luahkan je
hahahahaha
suara hati ada banyak mskd
bukan dari aspek cintan cintun je
bole kate kan suara hati anak muda yg mencari identiti diri..
depend pada anda..
sbb anda yg menilai sendiri mksd conscience 2
kuasa di tgn anda ( iklan celcom )
hahahahaha

budakhappy
idea nie dtg lps byk aku try xdpt2..hahhahaa
macam2 name aku letak utk address aku
antaranye :
kecik, 1suara, suara rakyat, suara, kanak2, kanak2riang dan last skali budakriang
tibe2 dtg budakhappy nie dlm kpale otak aku
sbb time aku pikir, ada 2 org budak hyper dtg umah aku
2 budak ni adalah Nujin Najihah ( Nurin ) dan adiknya, Adlina Najwa ( Awa )
dorg ni hyper semacam..sbb 2 happy jer..hahahaah
bdk2 nie mak aku jage..
so, hari2 dtg buat ktorg semua happy
xtau la kalo family aku ada yg tension dgn dorg nie
ada ker??? hahahaha

aku mengharapkan tahun 2010 adalah permulaan utk My New Life
insyaAllah...

ini je buat mase nie

Asalamualaikum w.b.t

- budakHappy -

No comments:

Post a Comment