Wednesday, February 23, 2011

Life

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



Ya Allah
Yang Maha Mengetahui
Sama ada yang zahir mahupun yang batin
Aku percaya yang Engkau tahu apa yang sedang aku fikirkan
Aku percaya yang aku tak kan tahu apa yang Engkau tahu
Hanya Engkau lah Yang Maha Mengetahui
Jika itu jalan yang terbaik yang telah di rancang
Engkau lakukanlah
Aku akan redha dengan segala ketentuan dari Engkau

Ya Allah
keberkatan Engkau sangat luas
Jika tidak di dunia
InsyaAllah di akhirat
Keberkatan Engkau yang akan kekal berpanjangan
Tiada gunanya umur panjang jika tidak diberkati
Tiada gunanya hidup jika menyusahkan orang sekeliling

Ya Allah
Hidupkan aku dalam Iman
Matikan aku dalam Iman
Tempatkan aku bersama orang-orang beriman

Ya Allah
Kepada Engkau lah yang aku sembah
Kepada Engkau lah aku untuk aku meminta pertolongan



Asalamualaikum w.b.t

1 comment:

  1. amin,amin ya rabbal 'alamin..
    salam sayang dari kota Mangalore..
    cheers mate!

    ReplyDelete