Sunday, March 28, 2010

25 - 27 Mac Di Melaka

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

!!!Best!!!
memang best jalan-jalan Melaka kali ini
kebiasaanya akan merayap ke bandar
...tapi...
kali ini aku buat lain dari lain
memang terbaik la
...hahahaha...

PTSB - sini lah tempat aku timba pengalaman baru

- aku menjaga lembu -

- Si Pondan -

- Si Bulu -

- Pusing-pusing ladang naik ni -

- bagi lembu makan -

ini adalah aktiviti aku di Melaka
semua aku buat
aku pun tak sangka aku boleh buat semua ini
...tapi...
aku lagi tak sangka kawan aku uruskan semua ini
baru umur 22 tahun sudah ada bisnes jaga lembu
...hahahaha...

satu pengalaman yang BEST sangat
aku nak datang lagi
tapi tak tahu bile
...hehehehe...

Asalamualaikum w.b.t
-budakHappy-

4 comments:

  1. ngeh ngeh ngeh..
    bgs ni..pekerje ladang a.k.a driver..

    ReplyDelete
  2. tggu aku,tggu aku,TUNGGU AKU!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. nana : mmg bgos la..sume bole buat..ahhaha

    pian : yelah..aku tggu ko dr thn lps..hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam... Seronok betul kamu mengumpat lembu2 tu... Hehehe... Seronok jugak ek... En. Alfian, kenapa saya tak boleh buka blog kamu???

    ReplyDelete