Tuesday, October 19, 2010

Khas Untuk Kau

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



2 - 4 Oktober 2009
1st time jumpa time pergi pertandingan robot kat UNITEN

9 Oktober 2009
1st time keluar lepak ditemani Cik Huda. Pergi makan kat Pak Li Kopitiam. Kau belanja

20 Oktober 2009
kau sambut birthday ke-20.

23 Oktober 2009
sambut birthday kau dengan Cik Huda kat Restoran Flaming. Cik Huda belanja

5 November 2009
Kau bagi aku botol air sebab kau cabar aku cukur kepala.

(jumpa kat Poli, tegur biasa-biasa je. Tapi sangat rancak berborak kat FB, YM,FS)

31 Disember – 3 Januari 2009
Pergi pertandingan robot bersama kat UNIMAP

(contact kat handphone, FB, YM)

20 Mac 2010
1st dating berdua. Pergi Putrajaya. Tengok Hot Balloon sebelah petang. Pagi aku dengan Nahri

(banyak la dating bersama)

18 April 2010
Ehem..ehem.. Hahahahaha

(terus la sehingga hari ini)

20 Oktober 2010
baru setahun kenal..da couple..macam2 kenangan sepanjang setahun ni

Sekarang dah belajar bersama di UniKL BMI.
Time apply, kawan. Time daftar, couple. Hahahaha.
Banyak lagi tarikh-tarikh penting tapi malas malas nak tulis.
Ini pun dah ketawa sorang2. Kalo lagi banyak tulis, sah roommate aku cakap aku gila. Hahahahahaha.
Biarlah simpan kenangan bersama



walaupun...
kau muda, aku tua
kau tinggi, aku pendek
kau ada gigi besi, aku ada gigi susu,
muka kau tak berjerawat, muka aku berjerawat

tapi...
aku tetap sayang kau
Moga hubungan kita kekal dengan keredhaan-NYA

Doakan hubungan dan kebahagiaan kami berpanjangan

*sentiasa mengharapkan yang terbaik




Asalamualaikum w.b.t

4 comments:

  1. gilaaaa laaaaaa ko!
    hahaha...pengutip detik sejarah terbaik

    ReplyDelete
  2. huda : panjang lagi..maleh nk tulis je..hahaaha

    pian : insyaAllah.TQ bro

    ReplyDelete