Friday, July 09, 2010

D.U.A

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


DUA
hari lagi dari sekarang aku akan begelar pelajar semula..malas sangat nak sambung belajar balik...
mungkin dah lama sangat lepak rumah..kain baju tak kemas lagi..adoiii..malehnye...nasib baik semua dokumen dah selesai walaupun dalam keadaan yang bangang..macam-macam hal berlaku..

tadi pergi minta cop suruhanjaya sumpah (SESUMPAH)..penat sangat..ada 3 tempat SESUMPAH ni kat area Bandar Baru Ampang tapi semua menghampakan..2 tutup..1 pegawai tak ada..lari la pula ke Ampang Point..area sana ada SESUMPAH juga..nasib baik settle juga di situ..sangat mencabar..adoiiiii.... lepas itu, aku pergi gunting rambut yang panjang dan serabai..aku cukur botak awal bulan disember 2009..lepas itu, aku potong rambut sikit sebelum konvo..dan hari ini aku potong untuk menampakkan diri aku sebagai seorang pelajar yang sentiasa kelihatan kemas..hahahaha

akhirnya, semua settle juga hari ini..hanya tinggal nak kemas barang and shopping sikit lagi..hahahaha..kena bawa singlet banyak-banyak sebab aku cepat panas dan cair (hot & melting)..ni pun nasihat dari member yang dah masuk sama tempat dengan aku..





*mengharapkan yang terbaik

Asalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment