Wednesday, July 28, 2010

3 Minggu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang



pejam celik dah hari rabu minggu ketiga..sekejap je rasanya..nak update blog pun susah..wireless macam HARAM..lagipun sebelum ni belum ada laptop..sekarang da ada laptop baru..Encik Badar yang bagi untuk kemudahan aku belajar..hehehehe

macam-macam berlaku dalam masa 1 minggu orentasi dan 2 minggu belajar ni..dugaan besar sangat..terpaksa terima..nasib baik ada Cik Illyna yang banyak membantu aku selama 3 minggu masalah ini..

proses pembelajaran dah bermula...walaupun agak lombap sikit awal-awal ni, aku kena struggle juga sebab aku ada target...target aku adalah untuk jadikan pinjaman MARA ni sebagai biasiswa..so, aku kena dapat CGPA tinggi la..besides that, Encik Badar ada bagi Package 2+1..package ni pun sangat penting untuk aku..so, kena la berusaha bersungguh-sungguh..hehehehe

tolong doakan kejayaan aku di tempat baru ini..sekian






*mengharapkan yang terbaik




YA ALLAH
PERMUDAHKAN LAH SEGALA URUSANKU DI DUNIA SAMPAI AKHIRAT


Asalamualaikum w.b.t

No comments:

Post a Comment