Sunday, May 02, 2010

Akhirnya

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

AKHIRNYA
aku tersungkur jua
aku tak sekuat yang disangkakan

BODOHNYA
macam mana aku boleh tersungkur macam ni?
sebab aku bukan lah yang terbaik

KENAPA
mesti ingat benda-benda yang BODOH?
mesti fikir semua ini?

ADAKAH
ini dugaan yang perlu aku lalui?
ini dugaan yang akan mematangkan aku?

Berbahagialah menghadapi ujian Allah sesungguhnya Allah telah berfirman ''Apa yang ada disisimu akan lenyap, dan apa yang ada disisi Allah akan kekal. Dan Kami pasti akan memberi balasan kepada orang yang sabar dengan pahala yang lebih baik dari apa yang telah mereka kerjakan''


Asalamualaikum w.b.t
-budakHappy-

5 comments:

  1. salam..weih,de cter menarik tuk ko ni...huhuhuh...ko bakal menyaksikan sejarah terbaik di kawasan ampang xlama lagi..hahaha..btw,akak sy suh sy ajak bang chik gi krsus kawin skali...insyaAllah akak nad dgn balak dia akan join kita nnt,so dia pn igt nk ajak bang chik..ko tny dia sket kalo dia free,k?

    ReplyDelete
  2. sejarah terbaik ape? suruh la akak ko ajak abg chik..nti aku ajak jgk la..ok?

    ReplyDelete
  3. orait..nnt sy tepon r..kena cter kat tepon,sbb pnjg sgt..berjela2...hahaha..lgipun ni family matters,kita2 je blh tahu sejarah terbaik ni..wakakaka...

    ReplyDelete