Monday, June 06, 2011

Alhamdulillah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Alhamdulillah..result baru keluar..ok lah daripada semester lepas..bersyukur dengan apa yang dapat..lain orang, lain rezekinya..ada orang belajar sikit, result bagus...ada orang, belajar banyak, result tak bagus..tapi semua ini tak menentukan masa depan sebab perjalanan masih jauh..tak tahu lah aku ni jenis belajar banyak ke tak tapi yang penting, result aku belum cukup memuaskan hati aku lagi..aku berserah..andai rezeki aku banyak ni, aku terima lah dengan redha..mungkin aku tak tahu rezeki aku yang lain..hanya DIA YANG MAHA MENGETAHUI..aku hanyalah pelakon dalam lakonan di Dunia ini..DIA YANG MENENTUKAN..

apa-apa pun, aku bersyukur pada-MU YA ALLAH..


YA ALLAH..
KAU PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN AKU DAN MURAHKANLAH REZEKI AKU DARI DUNIA SAMPAI AKHIRAT..HANYA KEPADA KAU AKU SEMBAH, DAN KEPADA KAU AKU MINTA PERTOLONGAN..


*mengharapkan yang terbaik


Asalamualaikum w..b.t

No comments:

Post a Comment